Батьківські лекторії «Психологічний супровід адаптації першокласників
З початком навчання у життi дитини вiдбувається дуже багато змiн. Це новi умови життя та дiяльностi, новi контакти, новi стосунки, новi обов’язки. Змiнюється соцiальна позицiя: був просто дитиною, тепер став школярем; соцiальний iнститут навчання i виховання: не садочок, а школа, де навчальна дiяльнiсть стає провiдною. Усе пiдпорядковується навчанню, школi.
Пристосування (адаптацiя) дитини до школи вiдбувається не одразу. Це досить тривалий процес, пов’язаний зi значним напруженням усiх систем органiзму. Лише через 5 - 6 тижнiв поступово пiдвищуються та стають бiльш стiйкими показники працездатностi, у дитини спадають напруження та тривожнiсть.
Залежно вiд стану здоров’я, сiмейної ситуацiї, відвiдування чи не вiдвiдування дитячого садочка, раціональної організації занять і режиму дня адаптацiя до школи має рiзний перебiг.
Такі зміни відбуваються не лише в житті дитини, а й у житті батьків першачка. Саме тому працівники соціально-психологічної служби організували батьківські лекторії. Такі заходи мають на меті роз'яснити батькам труднощі звикання дітей до школи, які проявляються відповідно до вікових та психологічних особливостей молодших школярів. Завданням даних зустрічей є дати батькам необхідні рекомендації з планування режиму дня і грамотного приготування домашніх завдань.